Gyakran ismételt kérdések
Kell-e fizetnem utánvét kezelési díjat?
Csak az összegzésnél feltüntetett logisztikai költséget kell fizetni, utánvétel kezelési díjat nem számolunk fel.
Hova írhatok fontos információkat a szállítással kapcsolatban a szállítási címen kívül?
A rendelés menetében az 5. pontban található "Megjegyzés a rendeléshez" rovatban írhatja meg az egyéb információkat.
Hogyan tudok visszamenni a kosárba, hogy módosítsam a tartalmát?
A pénztár oldalon lévő jobb felső sarokban kattintson a "Vissza a kosárba" linkre.
Utánvételes fizetésre is van lehetőség?
Igen, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
Hogyan tudom módosítani az adataimat, vagy a szállítási módot?
A rendelés módosítani kívánt lépésén szélen kattintson a "Módosítás" linkre. Pl.: ha szállítási címet akar módosítani, akkor a 2. fázisban kattintson a cím melletti "Módosítás" linkre.
Személyesen átvehető a megvásárolt termék?
Igen, Miskolc, H-3516 Miskolc, Tégla utca 29.
További kérdése van? Keresse az Ügyfélszolgálatunkat:
Az Ügyfélszolgálat telefonon a + 36 70 670 68 75 számon elérhető hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.30 és 17.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére.