Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Cookie süti tájékoztató: KATT IDE

Menü

Gyakran ismételt kérdések

Kell-e fizetnem utánvét kezelési díjat?

Csak az összegzésnél feltüntetett logisztikai költséget kell fizetni, utánvétel kezelési díjat nem számolunk fel.

Hova írhatok fontos információkat a szállítással kapcsolatban a szállítási címen kívül?

A rendelés menetében az 5. pontban található "Megjegyzés a rendeléshez" rovatban írhatja meg az egyéb információkat.

Hogyan tudok visszamenni a kosárba, hogy módosítsam a tartalmát?

A pénztár oldalon lévő jobb felső sarokban kattintson a "Vissza a kosárba" linkre.

Utánvételes fizetésre is van lehetőség?

Igen, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

Hogyan tudom módosítani az adataimat, vagy a szállítási módot?

A rendelés módosítani kívánt lépésén szélen kattintson a "Módosítás" linkre. Pl.: ha szállítási címet akar módosítani, akkor a 2. fázisban kattintson a cím melletti "Módosítás" linkre.

Személyesen átvehető a megvásárolt termék?

Igen, Miskolc, H-3516 Miskolc, Tégla utca 29. 

További kérdése van? Keresse az Ügyfélszolgálatunkat:

Az Ügyfélszolgálat telefonon a + 36 70 670 68 75 számon elérhető hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat), 08.30 és 17.00 óra között állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére.